Ugrás a tartalomra

VÉGSŐ AKCIÓ - AKÁR 80% KEDVEZMÉNY - KÓD: LOVE20

FELFEDEZ

BEVÁSÁRLÁS

A kosara üres

vissza

TERMÉKEK VISSZATÉRÉSE

Feltételek, amelyeknek teljesülniük kell, ha vissza szeretnének küldeni egy terméket

A Bogas termékek visszaküldésének elfogadásának feltétele, hogy a termékek ugyanolyan állapotban legyenek, mint ahogy azokat átadták (nem lehet sérült, nem lehet rajta kopás, mosás, folt, szakadás, ill. hogy az összes címke sértetlen legyen) .

Az általunk forgalmazott terméktípusok miatt fenntartjuk a jogot, hogy visszautasítsunk minden olyan visszaküldött terméket, amely nem felel meg az átvételi feltételeknek, és új termékként nem értékesíthető, mivel az a vásárlók egészségét veszélyeztetheti.

Javasoljuk, hogy a termékeket a karton címke és a műanyag pecsét eltávolítása nélkül próbálja ki.

Ezt tudnia kell címke és pecsét nélküli termék visszaküldése nem fogadható el .

A visszaküldési űrlapon megjelölt termékeket hiánytalanul, pontosan úgy kell átadni a futárnak, ahogyan azokat a weboldalon a visszaküldés kérésekor kiválasztották.

Ha a visszaküldési csomagban a kitöltött űrlapon szereplőktől eltérő termékek és/vagy termékek találhatók, az általunk történő átvételt és regisztrációt megtagadjuk, és a vásárló költségére visszaküldjük a vevőnek.

Nem visszaküldhető termékkategóriák

Higiéniai okokból olyan termékek, mint pl fehérneműt és/vagy, a fürdőruhákat is fülbevaló , mert veszélyeztetheti az új vásárlók egészségét (szerint GEO 34/2014 Művészet. 16, lit. e).

Hogyan lehet visszaküldeni

Minden visszaküldési kérelmet itt teljesítenek: Termékek visszaküldése

A román jogszabályok szerint (szabályozza GEO 34/2014 ) a megvásárolt termékeket kötbér nélkül és indoklás nélkül visszaküldheti, belül 14 nap mióta megkaptad a termékeket.

Visszaküldési eljárás és költségek

Egy vagy több termék visszaküldéséhez kövesse az alábbi 3 lépést. Ennek a szolgáltatásnak a költsége 25 lej . A csomag feladásakor nem kell fizetnie , a szolgáltatás értékét levonjuk abból az összegből, amelyet vissza kell térítenünk.

1. Menj be Fiókja és nyissa meg a részt Termék visszaküldése . Itt talál egy űrlapot, ahol kiválaszthatja a visszaküldeni kívánt és a visszaküldési feltételek szerint visszaküldhető termékeket. Válassza ki a rendelést, majd a termékeket, a mennyiséget, a visszaküldés okát és a címet. A visszaküldési kérelem regisztrációját követően regisztrációs számot kap.

2. Ezután hívja a Fan Couriert a 021-9336-os telefonszámon futárt hívni a visszaküldeni kívánt termékek átvételéhez. Adja meg, hogy a szállítási fizetés a címzettnek történjen, adja meg az átvételi címet (az a cím, ahol szeretné, hogy a futár vegye fel a termékeket) és a rendeltetési cím ( BOGAS SHOP SA, Sos. Baicului, 82. sz., Szektor 2, Bukarest ). Ne feledje, hogy az adatok között meg kell adnia a visszaküldési kérelem regisztrálásakor kapott regisztrációs számot Fiókja az oldalról.

3. Csomagolja be a termékeket pontosan úgy, ahogyan megkapta, a személyre szabott rózsaszín Bogas dobozba, vagy adott esetben a személyre szabott rózsaszín Bogas táskába, és várja meg, amíg a futár átveszi a csomagot.

 

A visszaküldött termékek értékének visszatérítésére vonatkozó eljárás

1. Az Ön által visszaküldött termékek ellenőrzése után értesítjük, ha olyan termékeket küldött nekünk, amelyek nem felelnek meg a visszaküldési feltételeknek.

2. Ha a visszaküldött termékekért vásárlási kártyával, hitelkártyával vagy betéti kártyával fizettek, az összeg visszakerül a hozzá tartozó számlára. Ha más módon fizetett, a pénzt visszautaljuk a weboldalunkon regisztrált visszaküldési kérelemben megjelölt bankszámlára.

3. Visszatérítés a visszaküldött termékek ellenértékéhez kapcsolódóan készül el 14 nap .

 

Tudni, ha olyan termékeket küld nekünk, amelyek nem felelnek meg a visszaküldési feltételeknek

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy bizonyos büntetéseket alkalmazzanak, vagy megtagadjuk a termékek visszaküldését és a visszatérítést, ha:

1. A termékek kopottak vagy nem megfelelő szagúak (100% kötbér és a termék visszaküldése a vásárló költségére történik).

2. A termékeken már nincs pecsét, vagy a címkék elszakadtak (100% kötbér és a termék visszaküldése a vásárló költségére történik).

3. A termékek nincsenek egyedi csomagolásukban, azaz műanyag zacskóban átlátszóság a termék nevét, árát és vonalkódját tartalmazó címkével (50% büntetés).

4. Ha a csomag nem pontosan úgy van becsomagolva, ahogy átvette, azaz az eredeti BOGAS dobozban (személyre szabott rózsaszín kartondoboz) 30 lej büntetés kerül felszámításra.

Minden tőlünk induló csomagot a kamerák előtt becsomagolunk, ezért a csomagolással vagy a csomag tartalmával kapcsolatos félreértés esetén alaposan ellenőrizzük a kérdéses csomag becsomagolásának pillanatáról készült felvételeket.

A visszaküldött csomagokat is kamerák előtt ellenőrzik, ezért fenntartjuk a jogot a nem megfelelő termékek visszautasítására!

A GEO sz. 34/2014, SC Bogas Shop SA fenntartja a jogot, hogy ne fogadjon vissza olyan termékeket, amelyek természetüknél fogva nem küldhetők vissza, vagy amelyek gyorsan leromolhatnak vagy megromolhatnak.

Mindezek a feltételek a következőkben találhatók:

- számú rendelet A távollevők között kötött szerződések jogi szabályozásáról szóló 34/2014

- Törvény sz. 2003.01.21. 51. sz. kormányrendelet jóváhagyására. A távollevők között kötött szerződések jogi szabályozásáról szóló 34/2014

- Jelen GEO 34/2014 szabályozza a fogyasztók jogait a szakemberekkel kötött szerződésekben

A termékek visszaküldésével kapcsolatos részletekkel vagy bizonytalanságokkal kapcsolatban kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a contact@bogas.ro e-mail címen vagy a 031 425 98 97 telefonszámon.

A hatályos jogszabályok értelmében Ön rendelkezésére áll a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 021-9551-es FOGYASZTÓ TELEFONJA.

Tekintettel arra, hogy a hatályos jogszabályok jogi személyek számára nem biztosítanak visszatérési jogot, visszaküldési szabályzatunk előírja, hogy A Jogi személy kizárólag TERMÉKCSERE jogosult. A RETURN-t nem lehet megtenni.